woensdag 29 juni 2016

JORINE ♡ LENNEKE



Vanaf het moment dat ik Jorine's prachtige porseleinen konijntjes (of cuniculus) tegenkwam op haar Facebookpagina, was ik verliefd. Verliefd op de konijntjes die er elk weer anders uitzien: geglazuurd, ongeglazuurd, bewerkt met een fijne tekening, stipjes of zelfs met een krulsnor en 1 oor (zoals het lieve zwarte konijntje dat ik meenam tijdens de Stockdagen), met een lintje, een ketting of op een lijfje geplaatst. Neem zeker een kijkje in Jorine's shop, ze maakt de meest mooie items! En dan Lenneke, met haar watertandend mooie keramiek. Ik kon haar winkel uiteraard niet weerstaan tijdens de Stockdagen (waar ik met een nog koortsig hoofd en een restje keelontsteking nog heel even naar toe reed) en ging dan ook niet met lege handen naar huis. Lenneke zelf is superlief, dus nog een extra reden (als je die al nodig had ;)) om haar eens een bezoekje te brengen! En Lenneke en Jorine matchen prachtig met elkaar, echte keramiekliefde dus!


Fijne dag!

3 opmerkingen: