donderdag 26 mei 2016

BijzonderMOOI GIVE AWAY



Het is bijna weekend, heerlijk! Tijd om uit of bij te slapen, laat te lunchen en allerlei leuks te ondernemen. In het weekend zorg ik meestal voor een uitgebreidere lekkere lunch, zoals deze sandwiches belegd met kruidige roomkaas, radijs, komkommer, alfalfa, rodekoolkiemen en broccoli sprouts. Simpel en erg lekker. En als je dan toch de tijd neemt voor de lunch, dan presenteer je deze natuurlijk op de prachtige lange broodplank van Ontwerpduo (de gefreesde uitsparingen zijn super handig om kruimels of restjes op te vangen) en veeg je de kruimels weg met de mooie theedoek van Studio Roof (met een prachtig grafisch bessen dessin en aan elke kant een andere tint).


En om het aanstaande weekend alvast te vieren, mag ik namens BijzonderMOOI deze oogstrelend mooie theedoek weggeven aan een van jullie! Je maakt kans als je hier een reactie achterlaat en BijzonderMOOI gaat volgen op Instagram (als je dat natuurlijk al niet deed). Volgende week vrijdag maak ik de winnaar op instagram bekend. Succes en fijne avond!


10 opmerkingen:

  1. Daar willen we iedere zaterdag onze scones wel op snijden ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt de theedoek winnen :)

      Verwijderen
    2. We snijden al onze scones op theedoeken ����

      Verwijderen
  2. Prachtige kleuren, en mooie foto's maak je! Ik wil erg graag mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi!! Wie zou die niet willen winnen? Ik alvast wel! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga ook de poging wagen! BijzonderMooi volgde ik al via Instagram en ik vind de theedoek prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net weer mijn hele keuken ontruimd dus er is genoeg plek voor deze mooie theedoek en dan ook nog in de nieuwe kleuren 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op de valreep waag ik nog een poging?!

    BeantwoordenVerwijderen