vrijdag 22 april 2016

MAISON KOOS GIVE AWAY


Van fijne webshops gevuld met mooi uniek design en oog voor detail kan ik geen genoeg krijgen. Maison KOOS is er zeker zo een. Eigenaresse Kirsten heeft een passie voor design, fashion en food en startte deze online conceptstore vanwege haar liefde voor mooie producten. En dat is te zien! Kirsten heeft maison KOOS gevuld met de mooiste, fijnste en bijzondere items, zoals heerlijk ruikende handcremes in prachtige potjes, zalige Griekse olijfolie, prachtige stationary, sieraden van Charlotte Wooning, theedoeken, tassen, lampen, verglaasd aardewerk en nog heel veel meer. En alles wat je besteld wordt met veel aandacht prachtig verpakt, een echt cadeautje voor die jarige vriendin (of gewoon lekker voor jezelf)!


Hebberig geworden? Dan heb ik een fijne verrassing voor jullie. Ik mag namelijk namens maison KOOS een prachtige theedoek en een gouden bonsai schaar weggeven! Je maakt kans op deze mooie set als je maison KOOS op Facebook en Instagram gaat volgen en een reactie onder deze blogpost achter laat. De gelukkige winnaar wordt komende zaterdag bekend gemaakt. Fijne dag!


De winnaar van deze mooie theedoek en bonsai schaar is Afke! Gefeliciteerd! Mail je je gegevens even naar stephaniepelzer@hotmail.com?

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke shop!! Ga gelijk neuzen :-) en maak natuurlijk heel graag kans op deze gave producten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke spulletjes! Ook de theepot vind ik prachtig!!! Ik zou graag een lotje trekken voor deze toffe give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie items, originele actie. Ik doe mee.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Meteen een kijkje genomen, Prachtige webshop met tijdloze producten! Het gouden bonsai schaartje is geweldig. Doe graag mee. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne spulletjes! Doe graag mee! Groetjes Ruth (@ruth_ela)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi! Ik doe graag mee! Groetjes Mieke (@_mieke_)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb een zwak voor mooie scharen en theedoeken (voor mooie spullen in het algemeen eigenlijk ;)) dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog net op tijd zie ik. Leuk ik zou graag willen winnen. Leuk, echt dingen die ik heel graag wil hebben voor mijn styling foto's voor op instagram en mijn blog :) Fijne dagen Stephanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk!!!! Ik doe graag mee met deze leuke give away! Prachtige spulletjes Maison Koos!

    TypischT

    BeantwoordenVerwijderen