donderdag 11 februari 2016

ShowUP 2016


Afgelopen maandag bezochten mijn broer en ik ShowUP. Zoals altijd weer een feestje! En natuurlijk geen feestje zonder dé feestjeskoningin, Sabien van ENGEL. met haar stand boordevol kleurige pompoms, vilten confetti slingers, mooie prints, papieren feesthoedjes en nieuwe oogstrelend mooie bamboo servies.
En dan de mooie spiksplinternieuwe collectie van StoryTiles, ik viel als een blok voor het kunstwerkje 'onder de sterrenhemel'.


Jurianne verraste zoals altijd weer met haar prachtige papieren, keramieken en textielproducten,  in bijzonder mooie (donkere) tinten uitgevoerd.


Elke van den Berg liet haar watertandend mooie collectie zien in prachtige pasteltinten. een klokje van haar staat nog altijd op mijn wishlist (die alleen maar langer wordt)!


Keecie, met stip ook een van mijn favorieten, mag hier zeker niet ontbreken! Haar hele stand mag wat mij betreft zo mee naar huis.
En last maar zeker niet least, BL-ij, met prachtige handgemaakte producten zoals de tapehouder gemaakt van gepoedercoat staal, messing en hout.


Wat waren jullie favorieten uit al dat moois? Ik verheug me alweer op de volgende editie!

4 opmerkingen:

  1. Fijn beursverslag! Wat fotografeer je toch mooi, Stephanie! Thanks! <3 Jurianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh het ziet er prachtig uit. Volgend jaar wil ik ook ;-) en die tapehouder vind ik echt geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen