woensdag 17 februari 2016

WOENSDAGMIDDAG BIJ PIET


Zomaar een woensdagmiddag. Met de auto naar Piet Hein Eek, het raampje open. De zon scheen uitbundig naar binnen en zette al het prachtigs van Piet in de spotlight. Eerst een heel lekkere lunch, die er ook nog eens oogstrelend uit zag, daarna verlekkerd (én steeds hebberiger) rondlopen in zijn fijne winkel/showroom.


Ik kocht een grijs gelakte crisisstoel, zo prachtig in al zijn eenvoud. Volgende week bestel ik de ronde crisistafel afgewerkt met witte lak. Ik verwen mezelf en ik geloof dat ik dat best goed doe :)
Vergeet niet om jezelf af en toe eens lekker te verwennen lieve mensen! Fijne avond!



7 opmerkingen:

  1. Doe je goed jezelf verwennen en zo mooi die tafel en stoel! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben echt helemaal verliefd op die tafel! Hele goede keus :)

      Verwijderen
  2. Oh wat lijkt me dat een heerlijke plek om een keer te kijken, ik ben er zelf nog steeds niet geweest, maar wil er zeker nog een keer heen ziet er gaaf uit! En wat een mooie tafel en stoel heb je gekocht, je kunt nooit jezelf teveel verwennen toch?! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne plek! Ik zou daar ook graag nog eens naartoe willen, wie weet zijn we ooit eens in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen