woensdag 13 januari 2016

vazenliefde


Al een hele tijd keek ik watertandend naar de prachtige vazen van Fenna Oosterhoff. De lijnen, de kleuren, hoe mooi ze bij elkaar passen. Toen ik met kerst een kadobon van BijzonderMOOI kreeg, was de beslissing dan ook snel gemaakt, het werd de low edged vaas van Fenna Oosterhoff. De grotere, wide edged vaas bestelde ik bij Fenna zelf. De moeite van het wachten meer dan waard! Ze zijn nóg mooier in het echt. Lekker stevig, fris wit en met een prachtig lijnenspel. En gevuld met de fijnste voorjaarsbloemen, lange ranke Franse tulpen en tere ranonkels in verschillende rozetinten, zijn ze echt op hun allermooist. Fenna's website is een echte aanrader voor keramiekfans, je wordt zeker weten halsoverkop verliefd op de prachtige (wand)vazen, bekers, lampen en karaffen!


En wat geniet ik van die extra vrije tijd op de woensdagen en vrijdagen. Ik merk dat ik nu echt aan het bijslapen ben, blijkbaar heeft de stress toch meer van me gevraagd dan ik dacht. Even niets moeten en alles op een wat langzamer tempo, het doet me goed. Fijne avond!



10 opmerkingen:

  1. Wauw, heel mooi! Prachtige foto's Stephanie. En geniet nog even van je vrije dag :) wat heerlijk voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is zo fijn! De vazen en de vrije tijd! :)

      Verwijderen
  2. Prachtig...niet best om weer zulke beauty's te zien #vaasjesverslavinghier en wat fijn dat je zo can je vrije dagen geniet #goedebeslissing! X Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja ik ken het! Maar deze kon ik gewoon niet laten staan ;)

      Verwijderen
  3. Ooooh! Hou op zeg! ;) Prachtvazen. Ik ga eens een kijkje nemen :) En zie ik daar nu nóg een super mooi dekentje? <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel vrije tijd he ;) Jep, een kleiner van Ferm Living, hou van de kleuren :)

      Verwijderen
  4. Geweldige vazen, staat perfect met deze bloemen erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat doe je me aan, deze zijn wel heel mooi. Nu 'moet' ik kiezen uit drie i.p.v. twee.... Fijn om te lezen dat de extra vrije tijd je zo goed doet.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt? Welke wil je nog meer? En echt, het is zo heerlijk om wat meer vrij te hebben :)

      Verwijderen