woensdag 6 januari 2016

frisse wind


Nieuw kakelvers jaar, nieuwe plannen! Deze week begint mijn zes maanden durend onbetaald verlof, van januari tot en met juni ga ik drie in plaats van vijf dagen werken. Voor het eerst in jaren weer parttime aan het werk. Het voelt nog een beetje onwennig maar ook zo heerlijk! Toen het eenmaal geregeld was - want oh wat heeft het een geduld, telefoontjes, mails en berekeningen gekost! - gaf alleen het idee al meer lucht. Ineens is er tijd en ruimte om plannen te maken, zo fijn! Het boek van Anki ligt klaar, een paar fijne plaids voor die koudere vrije dagen op de bank, kleurige bosjes bloemen in huis en een eerste afspraak is gemaakt om mijn blog in een fris nieuw jasje te steken. Hoera voor 2016!


Ingeborg en Kim, maak maar alvast een plekje vrij op de muur, want de wesp en de vlinder van Animaal Amsterdam komen jullie kant op! Mailen jullie nog even je adres? 


13 opmerkingen:

  1. Hoera Stephanie, wat fijn voor je! Heeel veel geluk voor jou de komende maanden :) Het is alvast een hele fijne start van het nieuwe jaar zo te horen! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt lieve Denise! Ja echt heerlijk! Had niet verwacht dat het zo relaxed zou aanvoelen :)

      Verwijderen
  2. Mooi, geniet van je verlof Stephanie! Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Gisteren de eerste dag vrij en ik wil al niet anders meer ;)

      Verwijderen
  3. Wat heerlijk geniet ervan! Spannend maar erg leuk en deze foto's zien er in iedergeval weer prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 2016 gaat een fijn jaar worden... en daar moeten we natuurlijk zelf voor zorgen! Goed opweg zeg ik :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super begin van 2016 zeg. Heerlijk dat je deze tijd kunt benutten voor het maken van nieuwe plannen (of uitwerken van plannen die al in je hoofd rondspoken) maar natuurlijk ook om lekker te lezen, rommelen of gewoon niks te doen. Ben benieuwd hoe je blog er uit komt te zien. Dit zijn in ieder geval weer fijne foto's.
    Geniet ervan Stephanie. Het is dat je aan de andere kant van Nederland woont (dacht ik) anders had ik je uitgenodigd voor een koffie (met wat lekkers natuurlijk) Dus ben je in de buurt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieve Gertrud, het is precies zoals jij het zegt: plannen maken maar ook even helemaal niets op die extra vrije dagen. Zo relaxed, heerlijk! En ik woon inderdaad aan de andere kant vh land, maar mocht ik een keer ik de buurt zijn dan kom ik heel graag bij jou langs :)!

      Verwijderen