vrijdag 1 januari 2016

animaal amsterdam-give away


In Den Bosch kwam ik bij KOEKWAUS de prachtige prints van Animaal Amsterdam tegen en om dit spiksplinternieuwe begin van 2016 te vieren, geef ik er twee weg! Je kunt kiezen uit een wesp (A6 formaat) of een vlinder (A5 formaat), gedrukt op handgeschept papier van 100% gerecycled katoen uit India.Wil jij ook zo'n mooie print aan de muur? Laat dan hier even weten welke print jouw favoriet is. Woensdag maak ik de gelukkigen bekend!
En natuurlijk horen prachtige verse bloemen bij een kakelvers nieuw jaar. Deze dikke ranonkels in de mooiste kleurtjes maken een feestje van 1 januari! Geniet van vandaag!


18 opmerkingen:

  1. Ooh vlinderliefde hier! Welke mooie prenten! Den Bosch mag mij zeker ook eens verwachten!
    Een fijn nieuw jaar!

    http://tussensoepenpatatten.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wesp zou hier in de living een mooi plekje krijgen, naast een aantal andere kunstwerkjes!
    Fijn 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh die vlinder is prachtig! Een heel goed 2016 Stephanie! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oo wat een mooi nieuwjaarscadeau! Op mijn spierwitte nog lege muur zou de west wel heel mooi staan. Een fijn nieuwjaar vanuit België

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vlinders zijn absoluut mijn lievelingsdieren, maar de prent van de wesp is absoluut mijn lievelingsprent. Heel mooi! En de bloemen ook, zoals elke keer hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh ... ze zijn allebei prachtig , toch ga ik voor de wesp ( genoeg vlinders in huis ) ! En wauw wat een mooie ranonkels ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik keek mijn ogen uit bij die bloemist!

      Verwijderen
  7. Gelukkig Nieuwjaar en dat 2016 een creatief jaar mag worden! Ik waag graag m'n kansje voor de vlinder :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi begin van het nieuwe jaar! Ga voor de wesp.

    BeantwoordenVerwijderen