zaterdag 19 december 2015

kerstvakantieknuffels + 9mm filmpjes


Morgen komt het vliegtuig aan met mijn broer, schoonzus en neefje, ze logeren tijdens de kerstvakantie bij mijn ouders en wonen dan dus weer even 'om de hoek'. Twee weken lang knuffelen, 9mm ektachroom filmpjes kijken (oh al die herinneringen van kerstbomen die ik versierde met zakdoekjes en armbandjes, konijntjes die een in cadeaupapier verpakte wortel kregen met Sinterklaas, onze fijne tuin met als pronkstuk een door mijn vader voor mijn broers en mij gebouwde en prachtig geschilderde totempaal, de zandbak onder de heerlijk ruikende sierkers geplant bij mijn geboorte - mijn broers kregen beiden een prachtige sering - het konijnenhok met de twee liefste dwergkonijntjes erin, de aardbeienplantjes boordevol zoete aardbeitjes...) met de oude maar nog steeds werkende projector van mijn ouders, uitslapen, stapels boeken lezen en simpelweg genieten van samen zijn met mijn liefsten. Ik verheug me er zó op!


En natuurlijk is het geen kerstmis zonder stapels met aandacht uitgezochte cadeaus. Voor Liam kocht ik een prachtig mutsje gemaakt door Nora, lieve muis knuffeltjes en fijne prentenboekjes (want hij is dol op boekjes en voorgelezen worden, net als ik vroeger). Fijne kerstvakantie en geniet van elkaar!

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk vooruitzicht Stephanie! Wat zul jij gaan genieten. Alvast heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blog heb je!
    Ik zou ontzettend graag willen weten waar je de muis knuffeltjes hebt gekocht. Ben er al erg lang naar op zoek maar kan ze via internet nergens vinden. Hoop dat je reageert.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik geloof dat ik ze, echt jaren geleden, in een speelgoedwinkel in Maastricht kocht. Maar zie ze hier ook: http://www.hetanderespeelgoed.be/contents/nl/d825.html
      Succes!

      Verwijderen