zondag 13 december 2015

BijzonderMOOI - undressed teaset



Dat BijzonderMOOI prachtig en uniek Dutch Design verkoopt én een van mijn favoriete webshops is, is waarschijnlijk geen nieuws meer. Maar misschien wel dat Sandra Jacobs, die BijzonderMOOI in 2006 oprichtte en met hart en ziel runde, onlangs na 9 mooie jaren haar webshop verkocht. Aan Angela, die BijzonderMOOI al die jaren heeft gevolgd en nu de webshop met veel enthousiasme zal voortzetten. Er zijn op dit blog al verschillende fijne BijzonderMOOI give aways voorbij gekomen en ook nu kan ik jullie weer blij maken! Angela heeft een echte kerst-give away voor jullie in petto, dus stay tuned!
En ook voor mij had ze een práchtig cadeau, een cadeau waar ik stapelverliefd op werd, de undressed teaset van Pols Potten.

 
En wat is het mooi, dat blote meisjes servies! De theekopjes met de blote dames erin, op de theelepels een broekje, de schoteltjes met bh of slippers! Wit geglazuurd met zwarte illustraties, ontworpen door designer Esther Hörchner. Thee met een dosis humor!

Lieve Sandra, bedankt voor de fijne samenwerking de afgelopen jaren! Geniet van je vrije tijd, de rust en er komt vast weer van allerlei moois op je pad, tot snel!
Lieve Angela, ik proost met een theekopje op onze samenwerking, succes en veel plezier met de prachtige BijzonderMOOI webshop!




9 opmerkingen:

  1. Ik vind ze prachtig. Helemaal die slippers op het randje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben zo fan van het theekopje. Zak het al zo vaak overal voorbijkomen. Maar dat het slipje in de lepel lag... dat wist ik nog niet, hihi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, zo tof en origineel dit. I love it :). Wil dit in huis! Mooie foto's ook. Ik ga dit artikel noemen in mijn rubriek Blog love Tuesday, komt dinsdag weer online op mijn blog. Yay!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit servies is prachtig! Het onderbroekje en de slippertjes... Die moet je toch hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh waw wat is dit mooi zeg! Kan het zijn dat ik dit eerder in een winkel in het Noorden heb gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen idee? Ze zijn van Pols Potten in ieder geval :)

      Verwijderen