maandag 14 december 2015

BijzonderMOOI engeltjes - give away



Een maandagochtendfeestje! Ik mag namelijk namens Angela van BijzonderMOOI 4 verschillende prachtige kerstengeltjes weggeven! 
Je kunt kiezen uit:
Een popout kaart Engel en Duifjes van Studio Roof. Hang ze in je kerstboom of voor het raam en je bent meteen in de kerststemming!
Een XL Angel White van Jurianne Matter mét pop-up jurk (je kunt de besjes op haar jurk openen!) in A3 formaat. 
Een pop out kaart Beschermengel van Studio Roof. Echt een cadeautje om te bewaren!
Een Himli Engel van Jurianne Matter. In de ruitvorm op hun buik kun je een naam of een lief berichtje schrijven. Je kunt de engel op je kast of tafel zetten, maar ook ophangen met een touwtje.

Welke je ook kiest, instant kerstgevoel gegarandeerd! Wil jij zo'n prachtige engel winnen voor kerst of gewoon om het hele jaar te laten staan? Laat dan hier een reactie achter waarin je laat weten welke engel je graag zou willen en volg BijzonderMOOI op Instagram en Facebook.
Woensdagavond maak ik hier de gelukkige winnaars bekend. Fijne dag!


PS. De foto's zijn eigendom van BijzonderMOOI










14 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Alleen nog even doorgeven welke engel je kiest Anita, dan zit je helemaal goed :)!

      Verwijderen
  2. Ik doe ook graag mee. Ik kies de engel XL Angel white van Jurianne Matter.
    Leuke give-away! Fijne dag! En werk ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi is die he! En vandaag lekker een vrije dag :)

      Verwijderen
  3. Ik vind ze prachtig! De pop out kaart Beschermengel van Studio Roof vind ik mooi voor een vriendin die wel een beschermengel kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat verkopen ze toch mooie producten! Ik zou de XL-engel van Jurianne heel graag in mijn kamer hangen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke give away! De mooie Himli engelen van Jurianne zijn mijn favoriet :) Fijne avond! Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze mooi en voor een speciale betekenis... Ik vindt de XL angel white heel mooi en doe graag voor deze mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke give-away!

    Ik doe ook graag mee voor de XL angel, past mooi bij de popjes uit het Flow boek van vorig jaar!

    Groetjes en een fijne kerst gewenst!

    Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe mee aan deze leuke, schattige give-away!
    Graag de xl angel of himli engel :)

    Liefs Kelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Waag graag een kansje voor een engeltje!
    Ofwel de xl angel white of de himili angel, kan niet zo goed kiezen :-D
    Volg op instagram onder lie0406 want dat kan best verwarrend zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben fan van Julianne Matter dus het lijkt me leuk iets van haar te mogen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeej, Jurianne Matter... altijd zoo mooi! Ik doe graag mee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toffe give-away Stephanie en was ik het nog bijna vergeten ook.
    Ik zou graag een kansje wagen om de prachtige XL Angel White van Jurianne Matter mét pop-up jurk te winnen.
    Weet zeker dat ze prachtig zal staan als de kamer (waarschijnlijk net voor 1ste kerstdag) klaar is.
    Fijne dag vandaag! X

    BeantwoordenVerwijderen