zaterdag 21 november 2015

weekendbloemen


Ranonkels en tulpen, mijn allerlievelings bloemen zijn er weer! En nu kocht ik ze eens niet bij mijn favoriete bloemist, maar gewoon bij het plaatselijke tuincentrum. Het lijkt wel lente in een vaas. Ik kijk er al de hele ochtend naar, die prachtige frisse kleuren, de bijzonder mooie tere ranonkels en de tulpen waarvan de kleur me doet denken aan een zomers sorbetijsje. Genieten met hoofdletters!


Afgelopen week bestelde ik de mooie witte vilten confetti slinger van  Engel. Als je heel goed kijkt, zie je hem hangen. Het lijken net sneeuwvlokjes en dat komt goed uit, want als we de weersvoorspelling mogen geloven zal het toch echt wat kouder worden (en voor mijn gevoel elke dag iets eerder donker). Maar ook dat heeft zijn charme toch?! Steek die mooie kaarsen aan, zorg voor een fijne warme deken én iets lekkers natuurlijk. Fijne zaterdag!
 



2 opmerkingen:

  1. Wat een fijne bloemen! De Engel. slinger ken ik, zo mooi! Fijne nieuwe week :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij ook Denise! Hoe gaat het met klussen? x

      Verwijderen