zaterdag 7 november 2015

vitra toolbox


Mooie, met liefde gemaakte designproducten, ik ben er dol op. Deze Vitra toolbox is echt prachtig, de mooie kleur, de vorm en de fijne opbergvakjes. Hij staat voor nu nog even op de nieuwe tvkast te pronken, maar is ook een echte eyecatcher op je bureau, in de badkamer of in de hal. fonQ (waar deze toolbox te koop is in verschillende prachtige kleuren) is een van mijn favoriete webwarenhuizen, boordevol met het prachtigste design en de fijnste (woon-)merken. Zo verleidelijk, vooral als je zoals ik heel veel zin hebt in een metamorfose van je huis. Ik droom nog even verder over de Vitra Eames RAR schommelstoel.....
Fijne avond!


I just LOVE my new Vitra toolbox. The colour is amazing and it's such an eyecatcher everywhere in my house. Have a lovely evening!

5 opmerkingen:

  1. Oh mooi hè! Ik heb 'em ook maar het is een vergaarbak van 'rotzooi'... Groetjes Jacoline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat snap ik! Nu nog netjes, maar mezelf kennende binnenkort een rommelbak maar dan wel een héle mooie :)!

      Verwijderen
  2. Dat kopje <3 en ja die gele Vitra <3 Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De toolbox is prachtig Stephanie! En wat een fijne webshop is Fonq. Voor het slapen nog even iets bestellen en het is de volgende ochtend al thuis bezorgd. Inderdaad best verleidelijk haha! En trouwens ook een goede service heb ik ondervonden :)

    BeantwoordenVerwijderen