zondag 15 november 2015

storm + carrotcake


Ik geloof dat de herfst nu ineens toch begonnen is op deze stormachtige zondag. Afgelopen donderdagavond liepen we nog zonder jas door Maastricht waar de terrasjes vol zaten en er gezellig geroezemoes klonk en nu lig ik languit op de bank een film te kijken met een lekker warme plaid en thee bij de hand. En natuurlijk vraagt (of eigenlijk: schreeuwt) zo'n dag als vandaag om taart, want zeg nou eerlijk wat is een zondag zonder taart?! Ik maakte een carrotcake met behulp van deze mix die ik donderdag tijdens de opening van Dille & Kamille kocht. Ik hou heel erg van walnoten en deed daarom een extra handje walnoten door het beslag. Een uurtje op 170 graden in de oven en klaar is de carrotcake. Een recept voor de topping vond ik hier. Niet alleen smaakt de carrotcake heel erg lekker, het hele huis ruikt naar speculaas, kaneel en naar de herfst. Heerlijk!


Autumn is here. It is a stormy Sunday and I baked a delicious carrotcake with a creamy topping. Enjoy your Sunday!

1 opmerking: