zondag 29 november 2015

kerst wishlist

 



Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier vliegen de verlanglijstjes en -lijsten ons om de oren. Eigenlijk hoeft het voor mij geen kerst te zijn om een lijstje te maken. Ik maak ze het het hele jaar door, lijstjes gevuld met items die ik heel heel erg prachtig en bijzonder vind. Ik koop of krijg ze echt niet allemaal hoor (zo'n bofkont ben ik nou ook weer niet ;)), maar het maken ervan is alleen al zo fijn. Je verbeelding loslaten op je huis, waar zou dat ene item nou het mooist staan, welke kleur combineert het allerfijnst? Heerlijk om te doen!
Dit is mijn wishlist van dit moment:

Card holder van Donna Wilson
Felroze knoopkussen van Tas-ka
Jieldé wandlamp via Vintage Room
Dekbedovertrek van La cerise sur le gáteau 
Zig zag wanten van Donna Wilson
Freedom Birds cups van Pols Potten via BijzonderMOOI 
Roestbruin knoopkussen van Tas-ka
Een IXXI voor die ene lege witte muur 
Siliconen kandelaar van Puik Art via fonQ

Hoe ziet jullie lijstje (of lijst) er uit?
 
 
 

2 opmerkingen: