zondag 4 oktober 2015

weekend


Dit weekend voelde als vakantie. Boordevol lekker eten, zon en lieve vrienden.Vrijdag liep ik even bij Loods81 binnen, een traiteur op een prachtige locatie in Margraten. Je kunt er kiezen uit een kleine kaart en ook, zoals ik deed, allerlei lekkere hapjes mee naar huis nemen. Nog warm-want net uit de oven-brood kocht ik hier. Ik hou van dit soort initiatieven, van verse (seizoens)producten die met veel liefde zelf gemaakt worden. Je begrijpt, ik heb dit weekend niet gekookt :) Fijne nieuwe week!


This weekend felt like a tiny holiday. I visited Loods81 where I bought a lot of delicious products and an old watermill where I bought fresh and warm bread. Happy new week everyone!


1 opmerking:

  1. Broodje ziet er uit om op te eten.. Prachtige bloemen ook. En wat heerlijk dat een weekend zo fijn kan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen