zondag 27 september 2015

muuto & flowers

 

Allereerst bedankt voor al jullie lieve berichtjes op mijn vorige post, hier en op Instagram, ze doen me zo goed!
Afgelopen week was turbulent. Mijn miniplan werd nog wat concreter en is volgende week waarschijnlijk al realiteit. Ik voel een bijna constante kriebel in mijn buik, van spanning maar ook van verwachting. Het gevoel dat er, éindelijk, iets gaat gebeuren, er iets in gang wordt gezet hoe klein dan ook. Als iemand van jullie de gouden tip heeft, hou ik me aanbevolen :)!

Vrijdag trakteerde ik mezelf op een fijne verse bos bloemen en een nieuwe lamp, de E27 van Muuto. Prachtig in al zijn eenvoud.
En ik geef in samenwerking met Collégien een paar prachtige sloffen weg op Instagram. Je leest daar ook wat je moet doen om deel te nemen. Succes!
Geniet van het mooie weer en fijne nieuwe week alvast!
 

Change is near. It's so exciting that something is finally going to happen. In my heart I know this will be the right decision. 
Enjoy the beautiful weather and a happy new week sweet blogreaders!

6 opmerkingen:

  1. You go girl. Stap voor stap op weg naar een nieuw avontuur! Hoe eng het ook is, heb vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen <3 Fijne nieuwe week! Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie bloemen weer! Ik ben ook echt fan van de Muuto lamp. Ik denk dat wij er een paar van in de nieuwe keuken hangen. En ik ga snel kijken hoe ik mee kan doen met de give-away! Die sloffen staan al tijden op mn wishlist hihi.
    Heel veel succes met wat komen gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben zo benieuwd naar jullie huis straks! Mooi he die lampen :) En bedankt, ik hoop dat het allemaal zal lukken!

      Verwijderen