zondag 9 augustus 2015

zomervakantie


Zomervakantie in Nederland met zon en tropische temperaturen, af en toe regen en een zomerstorm. Hele avonden ongegeneerd op de bank films kijken, laat opstaan, naar een terras in de buurt met vrienden en vooral heel veel luieren. Dat is hoe mijn vakantie er tot nu toe uitzag. Komende week ben ik een paar dagen naar mijn broer. Ik heb een leuke afspraak in Delft (waarover later meer), ga lieve vrienden bezoeken en als het droog blijft een dagje naar het strand in Bloemendaal of Noordwijk. Wat is vakantie toch fijn.

De Bobo Choses tas deed ik mezelf cadeau en neem ik mee als strandtas. Fijne dag!

Summer holiday is treating me well. Taking it easy, watch movies till late at night, visit friends and have drinks together. Next week I'll be staying at my brothers house. The beach is nearby, so there I'll be. Have a lovely day!

7 opmerkingen:

  1. Klinkt als een leuke gezellige week die komen gaat. En toffe tas! Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De Bobo Choses kleren passen me helaas niet, vandaar de tas ;)

      Verwijderen
  2. Gezellig, naar mijn fijne stadje! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh hijs leuk ^_^ En geniet van je vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen