maandag 27 juli 2015

wishlist

 



Oohhh wat hou ik van het maken van verlanglijstjes! Het liefst maak ik ze het hele jaar door. Met de prachtigste items die me heel blij maken, zelfs als ik ze niet (allemaal) koop. Mijn favorieten van dit moment zijn:

1. Dougal Hot Water Bottle van Donna Wilson via Watanders
2. Lightyears Mingus Pendant hanglamp via Fonq
3. Forest scarf via Donna Wilson
4. Shoot! via Zilverblauw
5. Hay Ru stoel via Fonq (deze heb ik trouwens gisteren besteld, hoera!)
6. Handgemaakte klok van mat porselein via Studio Elke van den Berg
7. Big Fox via Donna Wilson
8. Cuddly Cloud kussen van Donna Wilson via Femkeido Shop

I just love making wishlists, all year long. All those beautiful items make me very happy, even if I don't buy them.


5 opmerkingen:

  1. Wat eèn leuke producten allemaal! Het boek van zilverblauw staat ook op mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat leuk dat mijn boek op je verlanglijst staat! Kom je ook naar het Snorfestival? De sjaal heb ik toevallig afgelopen vrijdag van vriendinnen gekregen, echt een tof cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil graag komen, weer nog niet zeker of het gaat lukken! Ja die sjaal is prachtig he, een vriendin (Fanny van Watanders) verkoopt ze in haar winkel, gevaarlijk dus ;)

      Verwijderen
  3. Ooooh ik zou heel de lijst ook wel willen... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit me aan bij dit lijstje! Wat een mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen