zondag 12 juli 2015

sloppop & zuiver


Het is druk hier, weinig tijd om te fotograferen en echt even thuis te zijn. De laatste weken voor de zomervakantie zijn op mijn werk altijd overvol, druk en met veel last minute dingen die toch nog even af moeten. Mijn broer, schoonzus en neefje zijn voor een paar weken in Nederland, ze logeren bij mijn ouders en ik ga er zo vaak ik kan even naar toe. Zo fijn om hen weer even lekker in de buurt te hebben. Over een dikke week vertrekken ze weer naar huis, naar Zweden.

Afgelopen week deed ik mezelf de Round Wall spiegel van Zuiver cadeau die ik al een hele tijd graag wilde hebben, maar steeds niet kocht. Een mooi fris ontwerp, van hout en met een heel handig opbergvakje voor alle rondslingerende spulletjes. En hij is nu in de sale bij bol.com! Liesbeth van Sloppop Yeah maakte het prachtige mini slingertje, dat ook in een grote versie te koop is in haar webshop.
Hadden jullie een fijn weekend?


Busy times over here. Lots of last minute things at work, before summer holiday starts. My brother, sister in law and cute little nephew are staying with my parents for a couple of weeks. I spent as much time with them as possible, So nice to see them more often than usual.

I bought the Zuiver Round Wall mirror as present for myself. I love it. The cute Sloppop Yeah mini garland is made by Liesbeth. It also has a beautiful big brother.
How was your weekend?


6 opmerkingen:

  1. Oh ik vind die spiegel toch ook zo mooi, af en toe moet je jezelf verwennen!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn inderdaad dat je familie nu zo lekker dichtbij is, genieten! x Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind die spiegel beeest een goed idee om jezelf een keer mee te verwennen. Wat is die leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaf! En ik houd ook van Zuiver, ik heb de zwarte pulp klok; fan!

    BeantwoordenVerwijderen