donderdag 2 juli 2015

lenneke wispelwey



Vandaag wil ik jullie mijn nieuwe Lenneke Wispelwey aanwinsten laten zien, die ik zaterdag tijdens de Arnhemse Stockdagen kocht. Ik werd heel hebberig van al dat prachtigs in de mooiste pastelkleuren, dus ik deed mezelf een fijne verzameling cadeau. Een squares cup (waar deze dahlia voor gemaakt lijkt), een kerstbal (die er ook zonder kerstboom geweldig uitziet), een petit four cup (met en zonder bloem schitterend), een teabag cup (waar ik, net als Lenneke, een avocadopit in ga leggen met een beetje hoop dat ie gaat groeien), een minilicious plate en een paar práchtige knopen. Een VERZAMELING met hoofdletters dus. En een waar ik heel heel erg blij van word.
Fijne avond en hou het hoofd koel!


Het wordt dit weekend nog warmer dan het al is hier in het zuiden. Voor lekkere ijsjesrecepten (want geloof me, de dames van prchtg weten alles van mooi en lekker), klik hier en hier


I'd like to show you my new Lenneke Wispelwey collection. So many beautiful items in gorgeous pastel colours. And they make me very very happy. Happy Thursday evening and keep it cool!


3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een fijne collectie!! Daar ga je ons fototechnisch nog vaak mee verblijden hoop ik! En die dahlia in dat kopje is idd echt prachtig. Wat lief dat je ons noemt ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne collectie Stephanie, heerlijke kleurtjes ook. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn prachtig! Zo mooi vormgegeven en heel lieve kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen