woensdag 3 juni 2015

wednesday



Vorig weekend waren we bij De Fabriek op Zondag in Eindhoven (hier schreef ik er over), waar ik natuurlijk niet met lege handen vandaan kwam. De fluorroze Tallow en een Cottage Town bouwpakketje kocht ik bij de mooie stand van Ontwerpduo. Het is denk ik nu ongeveer de vierde keer dat ik zo'n bouwpakketje koop. Elke keer weer een andere huisje. Dat na een tijdje de plakstrips los laten en de boel in elkaar stort, neem ik voor lief, want wat zijn ze leuk. Fijne woensdag!


Het visitekaartje nam ik mee bij Pinkie Patisserie waar we lunchten. De volgende keer ga ik zeker terug voor een (of twee) van hun prachtig taartjes.


At De Fabriek op Zondag I bought a pink Tallow candle and a new Cottage Town kit at the Ontwerpduo stand. Eventually the kits fall apart, but because I love them so much I just keep buying them. Every time I choose a different Cottage Town. Have a lovely Wednesday!


5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloemen en prachtige spullentjes van Ontwerpduo. Ik wil binnenkort ook eens een huisje kopen, ze zijn zo leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die huisjes staan altijd nog op mijn wensenlijstje en begrijp dat ik 10 seconden lijm moet gebruiken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha ja dat is nog best een goed idee denk ik :)!

      Verwijderen