woensdag 10 juni 2015

hello summer


Wat is het heerlijk buiten! Tijd voor ijs! En nu wil het toeval dat ik Italiaans sorbetijs bij de plaatselijke Jumbo vond, in zoveel smaken dat het moeilijk kiezen was. Ik probeerde passiefruit en pompelmoes en wat zijn ze lekker! Het laatste restje eet ik zo meteen op. Fijne woensdag!

 
Aanstaande zondag ga ik naar de Femkeido Homesale summer edition. Femke runt de prachtige Femkeido webshop en stenen Femkeido winkel in Voorburg. Haar huis wordt die dag omgetoverd tot een mini department store waar je al watertandend kunt rondlopen tussen de fijnste merken, inspiratie kunt opdoen voor je eigen huis en een drankje kunt drinken op het dakterras. Zie ik jullie daar?


Such lovely weather here in Holland! I bought the most delicious Italian ice cream and it's almost gone. Have a nice Wednesday!


3 opmerkingen:

  1. Ik ben verliefd op jouw bloemenfoto's! Liefs, een anoniempje ;) oftewel Fleur X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig zomers! Wat jammer dat ik er niet naartoe kan gaan :-( Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen