vrijdag 26 juni 2015

friday


Ik tel af tot de vakantie, nog 4 weken. Veel tijd en ruimte voor leuke dingen, die nu in de weekends gepropt worden, zodat deze eigenlijk te druk en overvol worden maar ook oh zo fijn zijn. Dit weekend is geen uitzondering, vanavond naar de film met vriendin Marieke en morgen ga ik naar de Arnhemse Stockdagen, het mode- en (product)designevenement van Arnhem. Ik heb er zin in, zie ik jullie daar?
Vandaag werd dit toffe gele Keecie tasje op mijn werk bezorgd. Lieve Klaartje had er weer een echt feestje van gemaakt. De kleur, de print, het formaat, wat is ie mooi! Het is de allernieuwste Keecie, de Move Mountains bag. Groot genoeg voor feestmutsen (want er is altijd wel ergens een feestje toch?!), portemonnee, telefoon en misschien wel een fijn geprijsd item van Lenneke Wispelwey (zij neemt namelijk ook deel aan de Arnhemse Stockdagen met b-keuze producten, kortingen en allerlei aanbiedingen). Fijne vrijdag!

 
Summer holidays countdown: just 4 more weeks to go. Until then my weekends are really busy but also so much fun. The movies tonight and tomorrow the Arnhemse Stockdagen. I will bring my beautiful new yellow Keecie bag. I think the most important things will definitely fit in there, such as party hats (there's always a party somewhere right?!), wallet, phone and maybe even a Lenneke Wispelwey item (she will take part in the Arnhemse Stockdagen with b-choice products and discounts).
Happy Friday!






3 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooi tasje!
    En wat klinken die Arnhemse stockdagen leuk, had er eigenlijk nog nooit van gehoord maar denk dat ik er ook maar een keer heenga! ;) In iedergeval veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige tas. En wat een mooie kleur! De foto's zijn ook zo mooi geworden, met de bloemen erbij. Hoe prachtig <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tas en kleur, maar volgens mij is dat alles van Keecie.
    Fijn weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen