zondag 14 juni 2015

femkeido homesale summer edition



Vandaag pakte ik de trein naar Leiden en bezocht ik de Femkeido Homesale Summer Edition in Femke's prachtige huis. Femke is interieurontwerpster, styliste, blogger en ze runt de Femkeido webshop en de stenen Femkeido winkel in Voorburg. Haar huis was omgetoverd tot een mini department store boordevol fijne merken, volop inspiratie, prachtige design deals en heerlijke hapjes en drankjes. En er stond voor elke blogger een goodie bag klaar, zo lief. Bedankt Femke, ik heb genoten!


It was such fun today at the Femkeido Homesale Summer Edition at Femke's gorgeous house in Leiden.The most beautiful brands, lots of inspiration, design deals and good food. I really enjoyed myself!



9 opmerkingen:

  1. We vonden het leuk dat je er was! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het een feest! Bedankt voor de fijne middag!

      Verwijderen
  2. Heel leuk gedaan weer door Femke! Mooie foto's Stephanie! Nogmaals jammer dat ik niet kon komen :-(

    Groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer prachtige foto's (ik verval in herhaling) Ziet er heel mooi uit, snap dat het een feestje was om aanwezig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja het was echt een feest met al die kleuren en mooie items!

      Verwijderen
  4. Wat heb ik veel moois gemist! Wauw, wauw! Prachtige foto's heb je gemaakt. Ik ben benieuwd naar jouw aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen