zondag 28 juni 2015

arnhemse stockdagen


Gisteren reed ik naar Arnhem, waar ruim 90 ontwerpers en winkeliers vier dagen lang hun voorraadkasten openen tijdens de Arnhemse Stockdagen, hét mode- en (product)design event. Mijn eerste stop was de showroom en studio van Lenneke Wispelwey, waar ik ook wat foto's maakte zodat jullie kunnen mee genieten. Een echt prachtige porselein snoepwinkel, gerund door een heel sympathieke en grappige Lenneke en vriend Joost (die net zo leuk en sympathiek was by the way :). Met zoveel moois in de fijnste kleuren was het moeilijk om te kiezen. Een squares cup, de petit four cup of gewoon lekker allebei? Met een fijn gevuld tasje ging ik heel blij weer naar huis. Fijne zondag!


I was at the Arnhemse Stockdagen and finally visited Lenneke Wispelwey's beautiful shop. It was so difficult to pick something from all the gorgeous items in the most amazing colours (all colours are mixed by hand, which makes every item unique). A squares cup, a petit four cup or both? Well, I drove home with a bag filled with a lot of porcelain presents just for me. As happy as I could be. Happy Sunday!


En hoe tof zijn deze verzamelingen die je overal in haar winkel ziet?!






2 opmerkingen:

  1. Oh wat een snoepwinkel! En wat een gaaf design event! Ik ben benieuwd wat je hebt gekocht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er uit als een hele fijne winkel! Snap dat je niet zonder iets te kopen het pand verlaat. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen