woensdag 13 mei 2015

woensdag


Deze maand bevalt me wel. Veel vrije en zomerse dagen, waardoor het voor mijn gevoel lijkt alsof de zomervakantie bijna voor de deur staat. En oh, ik kan niet wachten. Lange warme dagen, barbecuen, 's avonds nog even een ijsje halen bij de ijscokar (die het Mr. Sandman deuntje speelt) en uitslapen. Maar eerst gaan we een lang weekend naar Göteborg. Morgen vertrekken we. Naar baby Liam, mijn broer Tom en schoonzus Diblik. Bijpraten, veel lachen, warme knuffels en dikke kussen. Hoera!






8 opmerkingen:

  1. Wat fijn! Heel veel plezier gewenst bij je familie en een goede reis :-) Geniet ervan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heerlijk! Heel veel plezier dit weekend. Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel plezier! Bizar... die ijskreemkar passeert bij ons ook ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn om te lezen dat je zo geniet van het leven. Heel veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En je bent er inmiddels al.... En inderdaad moet je iedere x nadenken welke dag we vandaag ook weer leven, door al die extra vrije dagen.. maar je hoort mij natuurlijk niet klagen.
    Heel veel plezier in Göteborg hoor maar dat gaat zeker goedkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een foto's! Kleuren knallen eruit.

    BeantwoordenVerwijderen