maandag 25 mei 2015

liam love



Er is alweer een week voorbij sinds we terug zijn uit Gotenborg. Het blijft vreemd om elkaar maar zo weinig te zien. Het is elke keer weer even aftasten en elkaar een beetje opnieuw leren kennen. Maar wat was het een feest! Vier dagen waarin ik nog stapelverliefder werd dan ik al was op dat kleine lieve mooie mannetje met de prachtigste ogen die ik ooit gezien heb. Volgende maand komen ze voor drie weken naar Nederland, het aftellen kan beginnen. Fijne dag allemaal!

 
Het Fine Little Day boek kocht ik bij Design Torget, een erg fijne winkel met werk van onbekende en bekende ontwerpers. Het prachtige kunstwerkje kreeg ik van Sandra van Studio de Winkel, omdat deze alweer 5 jaar bestaat, hoera!

We had a great time in Göteborg last weekend. I'm even more in love than I already was with that sweet little beautiful brown eyed boy. Next month they'll come over for three weeks!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn om even bij je broer en zijn familie te zijn geweest. En wat gaaf dat zij gewoon in Göteborg wonen, maar ook lastig! Nu aftellen tot zij lekker naar NL komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn vooruitzicht dat je ze toch al redelijk snel weer zal zien. Misschien dan iets minder wennen en aftasten ;-) Welterusten voor straks.

    BeantwoordenVerwijderen