zaterdag 30 mei 2015

lammers & lammers


Grijs is een van mijn favoriete kleuren. Zo heb ik echt álle tinten grijs in mijn kledingkast hangen, maar ik vind de kleur ook erg mooi voor items voor in huis. Zoals deze grijs gelakte crisistafel van Piet Hein Eek, waar ik spontaan verliefd op werd en die hoog op mijn wishlist staat (ik moet alleen nog even flink doorsparen). De crisistafels, stoelen en krukjes staan trouwens ook in de geweldig mooie Sissy Boy in Eindhoven waar je ze kunt uitproberen als je er lekker gaat lunchen. Het prachtige grijze Lammers & Lammers popje, zag ik een paar weken geleden in deze fijne designshop in Maastricht staan. Het popje moest gewoon mee naar huis, waar het nu staat te pronken op de kast. Ik ben er heel blij mee. Gisteren rende ik, tussen de regenbuien door, nog even snel naar de bloemist hier in het dorp. Want geen weekend zonder verse bloemen toch?!
Morgen gaan we naar De Fabriek op Zondag in Eindhoven, op het terrein van Piet Hein Eek. Het is een markt met niet alleen veel kramen met mooie producten, maar ook met muziek, theater en workshops. De winkel van Piet Hein Eek is ook gewoon geopend. Zo fijn! Wat zijn jullie plannen voor morgen? Fijn weekend allemaal!


Grey is one of my all time favorite colours. I fell head over heals in love with this crisistafel by Piet Hein Eek in a beautiful grey finish. I just have to save up a bit more. A few weeks ago I bought the beautiful grey Lammers & Lammers doll in Maastricht. I really love it.
Tomorrow we will go to De Fabriek op Zondag in Eindhoven. What are your plans?


4 opmerkingen:

  1. Wat is het popje prachtig in grijs! Staat super mooi :) en dat klinkt als een fijne zondag. Veel plezier voor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig zeg, deze kleur grijs. Je foto's zijn ook weer top. En weet dat je een fijne zondag hebt gehad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind haar in het grijs ook echt prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen