donderdag 7 mei 2015

ABC


Soms kom ik een boek tegen dat niet uit mijn hoofd gaat en ik gewoon móet kopen. Dit ABC-boek is er zo een. Een pareltje. Het is een samenwerking tussen drie vriendinnen. Een boek vol verwondering, nieuwsgierigheid en fijne foto's. Het alfabet uitgebeeld in woorden, tekeningen, geknutselde vogels, gummetjes, papier, stenen. Prachtig!


Ik vond het boek hier.


Sometimes you come across books you immediately fall in love with. This ABC book is one of them.
Every letter portrayed through drawings, erasers, rocks, paper and so much more. Fun and beautiful.


De foto van de kinderbeentjes bedekt met pleisters doet me aan mezelf als kind denken. Ik liep toen ook rond met allerlei gekleurde pleisters. En nee, meestal niet omdat ik bijvoorbeeld gevallen was, maar vooral omdat ik de pleisters zo mooi vond. Fijne dag!

FYI:
Schoolstoel en grijze stoel via Sissy Boy
Mok: Studio Nienke van de Pol

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig vormgegeven boek. En hele mooie foto's. De mok vind ik zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er bijzonder uit ... staat prachtig in je foto's ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's weer. Ik kocht de theelepels van Sabre ook afgelopen week, ze blijven zo mooi! :-) Fijn weekend Stephanie! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat dit boek je niet losliet (en laat). En wat heb je weer prachtige bloemen. Fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk boekje lijkt me dat! Bedankt voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen