woensdag 1 april 2015

easter give away


Vorige week maakte ik foto's in een van mijn favoriete winkels, de fijne winkel Watanders van vriendin Fanny. Ze heeft een stenen winkel in hartje Margraten én een webshop (let eens op de prachtige animaties) die ze met veel liefde runt. Zoals ik hier al schreef, verkoopt ze de meest bijzondere en prachtige producten. En hoe fijn, ze geeft een kadobon van 25,00 weg! Zodat je zelf op je gemak kunt struinen tussen grappige Donna Wilson knuffels, Serax plantenkasjes, prachtige cactus vazen, fijn geïllustreerde Uitgeverij Snor boeken, oh zo mooie Keecie tassen en portemonnees, te leuke magneetjes, bijzondere kaarten en nog veel meer. Wil je meedoen? Laat dan hier een berichtje achter, volg Watanders op Instagram en like Watanders op Facebook. Volgende week woensdag maken we hier de winnaar bekend. Fijne avond!


An easter give away hosted by the beautiful shop Watanders is here! You can win a gift certificate of 25,00. Just leave a comment here, follow Watanders on Instagram and like Watanders on Facebook.
Next Wednesday we'll announce the winner here. Have a lovely evening!



35 opmerkingen:

  1. Ooh met deze give-away moet ik gewoon meedoen, wat een te gekke shop 😍 en een mooie blog weer Stephanie

    X Wimke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit is een winkel waar je niet te vaak moet komen... SUPER!

    groetjes,

    Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oe, dit lijkt me een mooie kans om eindelijk eens naar dat leuke winkeltje in het verre zuiden af te zakken, misschien wel voor het mooie Japanse schort dat ik net nog op de Wat Anders facebookpagina zag…
    En bij deze nodig ik je ook uit om mee te doen met de give away die ik op mijn facebookpagina houd: www.facebook.com/merlijnemarell.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke prijs, alhoewel het moeilijk kiezen zou worden tussen te veel leuks. Wij volgen de fb pagina al. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag dames!

    Wat een mooie webshop met mooie spulletjes. Voor de winnaar zal het vast niet moeilijk zijn om iets leuks uit te kiezen!! Fijne avond en succes!

    Groetjes Hella Duijs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is gewoon TE LEUK, helemaal top en weer eens WATANDERS

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik doe heel graag mee! Ben regelmatig in de stenen winkel geweest: zoveel geweldige spulletjes, ik word er hebberig van...so...count me in! Liefs, x kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor Fanny en haar winkel rij ik graag nog iets verder naar het Zuiden. Dat is sowieso geen straf (zegt deze rasechte Limburgse). Super winkel waar ik nooit met lege handen weg ga. Mooie spullen en ook altijd nieuwe ontdekkingen, waar Fanny dan weer enthousiast over kan vertellen. Ja, een van mijn lievelingswinkels!

    Trouwens, door jouw blog en mooie spullen blijf ik op de hoogte van alle hebbedingetjes en besluit ik toch maar weer de auto in te stappen. Dank daarvoor!!! Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh gaaf zeg!! En wat een prachtige winkel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een te gekke winkel! Jammer genoeg uit de buurt. Daarom waag ik een kansje met deze toffe giveaway. Kan ik iets moois voor op mijn nieuwe'oude'kast uitzoeken. Dan mogen de computeronderdelen ruimte maken voor iets moois😊

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een te gekke winkel! Jammer genoeg uit de buurt. Daarom waag ik een kansje met deze toffe giveaway. Kan ik iets moois voor op mijn nieuwe'oude'kast uitzoeken. Dan mogen de computeronderdelen ruimte maken voor iets moois😊

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maar goed dat ik geen flauw idee heb waar Margraten ligt (en ik blijf mezelf zeggen dat dat vér, héél vér weg is), want ik vrees dat ik mezelf arm zou kopen wanneer ik dat winkeltje zou bezoeken...
    Verdorie - nu zie ik daar een linkje naar een webshop... Dit wordt gevaarlijk voor de portemonnee...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O ja! Goede reden om de winkel eens te bezoeken, ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Check, check, check!! Ik vind Wat Anders (en Fanny) zó leuk! En ik ben heel trots dat mijn eigen ansichtkaarten daar in de winkel liggen tussen al die andere prachtige spullen (zie foto! leuk!) :) Ik moet mijzelf echt inhouden om niet alles uit de webshop te kopen, want Fanny heeft een neusje voor te gekke dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet dat er geweldig uit, ik doe graag mee liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. instagram heb ik niet
    maar volgen doe ik watanders al
    dus JA ik doe graag mee
    (verliefd op de schorten.....)

    dag!
    Patrice A.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe niet vaak mee met een giveaway, maar vanochtend dacht ik doe eens 'watanders' Dit biedt een mooie kans om een bezoekje te brengen en deze vrolijke winkel en allerlei mooie spulletjes voor in mijn nieuwe huis te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fijne winkel en van die foto's wordt ik wel heel hebberig. Ben bang dat een shoptegoed van € 25,- niet voldoende is, maar wel een mooi begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooeh wat een pracht en praal! Ik doe heel graag mee voor de tegoedbon omdat ik mezelf wel een afstudeercadeautje gun 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe zeker graag mee!
    Ik zie erg veel leuke dingen, de cactus, de knuffel van donna wilson, de hoofdjes...
    Dat zou wel leuk zijn, om daarvan iets hier in huis te hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. *hijgt uit* geweldige giveaway! Ik heb hier supercool haar liggen voor zo'n Meyer Lavigne potje. Of anders weet ik wel wat anders uit te zoeken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh die knuffeltjes van Donna Wilson! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Idd. een té leuke winkel! Ik doe dan ook graag mee met deze giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Holy hé wat enorm veel reacties! Maar ik zou toch héél graag meedoen. Ik heb WatAnders al een paar keer langs zien komen op je blog en elke keer wordt mijn verlanglijstje langer en langer. Ik zou het Ingemaakt boekje van SNOR kopen voor mijn moeder, zolang ik weet vind ze het leuk om jam enzo te maken, maar ze doet het veel te weinig (vind ik :p) Dus dat boekje lijkt me perfect voor haar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh super! Om van te watertanden. Ik waag graag een gokje.
    Groet Ruth van de Louw

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zulke leuke spulletjes! Deze give away kun je gewoon niet aan je neus voorbij laten gaan zonder een gok te wagen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oh wat leuk! Ik had net toevallig twee dagen geleden is een bezoekje gebracht aan de webshop en zag veel leuke dingen. Dus ik doe graag mee aan deze give away! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dankzij jou blog kwam ik tijden geleden al op de site van Wat Anders uit en wat heb ik sindsdien al veel oo mijn verlanglijstje gezet!
    Dus ik doe heel graag mee :)
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat veel mooie spullen zeg! Ik doe graag mee met de giveaway :) vrolijk Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Doe graag mee, 'Wat' anders ;-)... Heb mijn zinnen al een poosje op de mooie klavertbordjes- en kopjes van House of Rym. fijne week.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lijkt me een Droom van een winkel ♥
    Groetjes,
    Tienemie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Op de valreep, maar ik doe heel graag mee! Ik word heeeeeeeel hebberig van dit winkeltje.. en heb ineens zin om mijn schoonmoeder in Maastricht op te zoeken! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo'n toffe spulletjes!! Ik doe heel graag mee. Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen