zondag 29 maart 2015

rainy sunday


Kletterende regenbuien? Koude wind? Vergeet ze! Er komt namelijk een fijne lente give away aan van de prachtige (web-)winkel Watanders. Afgelopen vrijdag maakte ik foto's in Fanny's winkel. Ze verkoopt de meest bijzondere, prachtige en niet te vergeten lekkere producten. Zoals de chocolade van Simply Chocolate. Oh zo lekker en met geweldige namen. Fresh Freddie (pure chocolade, kokos, mint en spelt) is mijn favoriet. En dan zijn er nog de nieuwe plantenkasjes van Serax, de fijne Uitgeverij Snor boeken, de Donna Wilson knuffels en nog heel veel meer.
En natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. Het Serax plantenkasje en een nieuw House of Rym mokje hebben al een mooi plekje gevonden in mijn huis. Het Pocket Herbarium kreeg ik van haar cadeau, hoe lief.
Fijne nieuwe week!


Forget about the rain and the chilly wind. A spring give away hosted by the beautiful shop Watanders is just around the corner. So stay tuned!








3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige foto's van veel te mooie spullentjes! Ik kijk uit naar de giveaway. Fijne avond Stephanie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn weer prachtige foto's. Mooie bloem ook. Natuurlijk zeer benieuwd naar de give-away. Fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoveel leuks... in haar winkel ....ooo jouw foto's doen watertanden ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen