vrijdag 6 maart 2015

poppies


Het is vrijdag! Mijn favoriete dag van de week. Ik werk een halve dag en dan begint voor mij het weekend. En het belooft een práchtig weekend te worden, met veel zon en een lekkere temperatuur. Dat vooruitzicht zorgt voor (lente)kriebels in mijn lijf, zin in een lekker Italiaans ijsje, afspreken met vrienden op een zonnig gezellig terras en veel verse bloemen. Gisteren kocht ik deze schitterende papavers in allerlei kleuren bij de bloemist in het dorp. Met veel dikke knoppen en al een paar uitbundige bloemen. Watertandend mooi.
Voordat ik vandaag naar huis ging, kocht ik nog een stukje lekkere kersencake bij de bakker om de hoek (en ja ik kom er veel te vaak, ze verkopen er oh zo lekkere gebakjes, broodjes en jam) en reed ik door naar Watanders waar ik voor de cadeaubon, die ik van vriendinnen voor mijn verjaardag kreeg, de mooie Shapemaker van Miller and Goodman uitkoos.
Ik wens jullie allemaal een prachtig, zonnig lenteweekend toe! Geniet!


It's Friday! My favorite day of the week. I work a few hours and then my weekend starts. And this weekend is going to be quite awesome, sunny and springlike. I am in the mood for Italian icecream, meeting friends for drinks and a lot of fresh flowers. I bought these poppies in different colours. Aren't they amazing? I got a Watanders certificate from my friends (for my birthday) and choose the beautiful Shapemaker by Miller and Goodman.
Spring is coming. Enjoy this sunny weekend!


3 opmerkingen: