vrijdag 13 maart 2015

lente


Worden jullie ook zo blij van dit fijne lenteweer? Woensdagmiddag liep ik even de stad in. Gewoon in een vest. Zonder dikke winterjas. Ik kocht een ijsje bij Luna Rossa waar de rij buiten op de stoep begon en luisterde op het vrijthof naar een groepje jongens die muziek maakten. Het leek wel een soort mini festival. De lente zit echt in de lucht, heerlijk!

De Donna Wilson knuffel kocht ik in haar online sample sale. De mooie kaart, geïllustreerd door illustrator en designer Ingrid Wuyster, zag ik vandaag in Fanny's winkel Watanders en kon ik niet laten liggen.
Alvast fijn weekend lieve allemaal!


I'm so happy spring is here! Everything seems so much brighter. Last week I bought ice cream and listened to a happy little music band in the sun. I bought the funny Donna Wilson bear in her online sample sale. The beautiful card is made by Ingrid Wuyster. My friend Fanny sells them in her pretty shop Watanders. Enjoy your weekend!


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige print!
    En wat een heerlijkheid om vandaag op het Vrijthof te genietem
    Groetjes,
    Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer, hè. Fijne aankopen hoor. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo fijn weer, die lente! Ik word er ook blij van! Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen