zondag 22 maart 2015

all is pretty


Ik rommelde wat in huis. En maakte foto's van nieuwe aanwinsten in huis. De prachtige fluororanje kipvis print van Marije Tolman, die ik vorige maand in de fijne Tas-ka winkel kocht. Deze kipvis is ook te zien in de animatie alle gekheid op een stokje bij KRO kindertijd. Een fijne zilveren hartjesring die lieve Iris opstuurde. Ik draag normaal nooit ringen, maar deze past bij me. Hij doet me een beetje denken aan het ringetje dat ik vroeger als kind droeg en nooit af wilde doen. En een van de watertandend mooie camera's die IGvriendin Jessica te koop aanbood en die ik niet kon weerstaan. Fijne nieuwe week!


I took a pictures of some new items in my house. The beautiful kipvis print by Marije Tolman. I bought it at the Tas-ka store in the Hague. The delicate silver ring that sweet Iris sent me. It reminds me a little of a ring I had when I was a child. I loved it so much that I never wanted to take it off. And one of the amazing cool cameras that IGfriend Jessica sold and I couldn't resist. Enjoy your Sunday!



7 opmerkingen:

  1. Wat een lief ringetje. Foto's zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Watertandend mooi, helemaal des Prchtgs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De titel van je blog zegt genoeg! Mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet steeds mee van al jouw mooie aanwinsten ;-) Heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige spullentjes! De kipvis is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kende hem niet, maar wat een leukerd; de kipvis!

    BeantwoordenVerwijderen