zondag 1 maart 2015

a few of my favorite things


Vandaag wat foto's van een paar (nieuwe en oude) favorieten in huis. Verse bloemen, hyacinten die uitkomen in de Sagaform plantenkas, een prachtig geïllustreerd boek (ik schreef hier ook al over mijn liefde voor fijne bijzondere geïllustreerde (kinder-)boeken) dat ik gisteren cadeau kreeg van lieve vriendinnen en een HAY tray met een verzameling mooie spulletjes erop (zoals de nieuwe storytile, die ik hier won, een teer wit vaasje en een glazen opbergbakje in een van mijn favoriete kleuren). Fijne nieuwe week en geniet van jullie zondag!


Wat zijn jullie favorieten in en rond je huis?


A few pictures of some favorites in the house. Enjoy your Sunday!


4 opmerkingen:

  1. Heerlijk, verse bloemen en mooie vaasjes, ik word er vrolijk van! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne foto's Stephanie! Die boeken zijn ook zo mooi samen (: fijne week nog voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PRACHTIG! Verse bloemen zijn bij mij steeds een topper en voor de rest... steeds meer hoe minder hoe liever ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne plaatjes weer! Mooie spulletjes allemaal, ik hou er ook van :) Fijne week nog. Xx

    BeantwoordenVerwijderen