vrijdag 20 februari 2015

vrijdag


Wat was het fijn om even een paar dagen weg te zijn. Mijn hoofd leegmaken, frisse zeelucht inademen en mooie winkels bezoeken. Precies wat ik nodig had na een aantal drukke (werk)weken.
Dinsdag ging ik naar Den Haag. De zon scheen en in plaats van de tram te pakken, liep ik door de stad naar Tas-ka in het Zeeheldenkwartier. Wat een fijne winkel! Origineel, prachtig en fris ingericht en vol inspiratie. Ik zou er wel willen wonen! Ik ging weer naar huis met een tas vol allerlei prachtigs, zoals een HAY scribble schrift, een paar watertandend mooie pennen en een leaf & leaf mobile. Ze doen me aan de lente denken. Zodra ik weer thuis kwam, kocht ik verse bloemen in allerlei kleuren en hing ik het mobile op. Deze laatste drie dagen van mijn vakantie geniet ik nog even verder van mijn nieuwe aanwinsten, het uitlezen van een nieuw boek en dutjes op de bank. Fijne dag!


It was so nice to take off for a few days. Clear my head, smell the sea, visit beautiful shops. Just what I needed after the last busy weeks. I visited Tas-ka. What an inspiring, original and beautiful shop. I would move in here in a second! I bought all sorts of goodies and they're feeling right at home in my house. Have a nice day!

2 opmerkingen:

  1. Wat prachtig weer allemaal! Zulke fijne kleuren :) Ik wil vandaag ook graag mooie bloemen halen maar ik ben moed aan het verzamelen de regen door te moeten. Fijn dat je zulke heerlijke dagen hebt gehad!

    BeantwoordenVerwijderen