zondag 8 februari 2015

sunday


Weekend, het zijn mijn twee favoriete dagen van de week. Uitslapen, verse bloemen kopen, een boek lezen, filmpjes kijken, even de stad in. Alles kan, niets moet. Zalig. Bloemen haal ik overal vandaan, van de markt bijvoorbeeld maar ik koop ze ook graag bij mijn lievelingsbloemist. Deze week kreeg ik een prachtig knallend boeket verjaardagsbloemen cadeau van mijn lieve ouders. Precies waar ik van houd, allerlei verschillende bloemen en kleuren door elkaar. Over een weekje ga ik een paar dagen weg, tijdens carnaval. Texel, een bezoekje aan de Femkeido Shop en aan Tas-ka staan op het programma. Ik heb er zin in! Bedankt trouwens voor al jullie lieve verjaardagswensen en beterschapswensen hier en op Instagram, ik werd er heel blij van!
En nu is het mijn beurt om iemand blij te maken: de winnaar van het Hoera!-7 vrolijke feestrecepten om bij te juichen-boekje is Afke. Hoera! Mail je me even je adres?

Geniet van vandaag!


Weekend, my two favorite days of the week. Sleeping in, fresh flowers, reading books, watch movies, everything is possible. Just relax. My parents bought gorgeous flowers for my birthday, I just love all those colours and textures, they're just perfect and they make me very happy.

Enjoy your sunday!


8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en leuke plannen ;-) O wat zou ik graag mee shoppen ;-))) (zie ook: http://fetedesgamins.blogspot.be/2015/02/tas-ka.html) Fijne zondagavond, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk begin van de week! Erg leuk :)
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je toch altijd zálige bloemen! En je paar dagen weg klinken ontzettend fijn! Altijd welkom voor koffie op de terugweg he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En deze keer kreeg ik ze ook nog cadeau, hoe fijn is dat! Ik ben zo toe aan paar dagen weg, zoveel zin in (ben geen fan van carnaval hahaha ;)). Bedankt voor de uitnodiging :) x

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige bloemen! En lekker vooruitzicht, die paar dagen weg! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's van prachtige bloemen. En wat een heerlijk vooruitzicht. Naar een eiland gaan geeft altijd zo'n fijn vakantiegevoel.

    BeantwoordenVerwijderen