zondag 22 februari 2015

sagaform greenhouse


Nadat ik de oh zo prachtige Sagaform plantenkas eerst tijdens ShowUP in augustus vorig jaar zag (waar hij jammer genoeg niet te koop was, ze hadden er namelijk maar 1 staan) en daarna in Göteborg een paar maanden later (toen ik hem ook niet kon kopen, nu omdat hij simpelweg niet in mijn koffer paste en me iets te breekbaar leek), vond ik de kas met hulp van een paar lieve mensen op Instagram (bedankt lieve Antoinette en lieve dames van PRCHTG!) hier. Vorige week donderdag werd hij bezorgd, wat een feest! Hij is in het echt nog mooier met die zacht groene kleur en de mooie vorm van de glazen stolp. Ik kocht frisgroene hyacintenbollen die ik er zonder pot in zette. De plantenkas heeft al op verschillende plekken in huis gestaan, hij schittert eigenlijk overal.
Ik geniet nog even van mijn laatste vakantiedag met Frankie en chocolade. Geniet van jullie zondag!


I am in love with this beautiful Sagaform greenhouse that is finally in my house after months of wanting it really bad. I saw it the first time at ShowUP in August last year (but they didn't want to sell it, because they had just one to show) and a few months later in Göteborg (where I couldn't buy it, because it didn't fit in my suitcase and I thought it was a tiny bit too fragile). With some help of the lovely ladies Antoinette and Jessica and Fleur I bought it here and last week it was delivered, yeah! Such a beauty! It shines everywhere in my house. Enjoy your Sunday!


Leaf & leaf mobile en erlenmeyer vaasje: via Tas-ka
Grafische Letterpress print: La Farme via BijzonderMOOI

5 opmerkingen:

  1. Geweldig! Ik kan me inleven in je hebzucht ;-) Wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi hebbeding, laat je hem nog eens zien als de bloemen in boei staan?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ik nu net deze week jarig zijn ;-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat is hij prachtig! En wat staan de hyacint bolletjes er mooi in!

    BeantwoordenVerwijderen