maandag 2 februari 2015

birthday wishlist



Woensdag ben ik jarig, en oh man wat word ik oud. Maar gelukkig niet te oud voor eindeloze (birthday) wishlists. Want ja, die maak ik vaak. En van al die prachtige items koop ik er meestal maar enkele. Ik hou er van om ze bij elkaar te zoeken en soms is dat al genoeg. Soms, want regelmatig bestel ik iets dat ik gewoon écht niet kan laten liggen. Dat zo mooi is, zo fijn en waar ik gewoon heel blij van word.
Mijn favoriete items wisselen nogal eens gedurende het jaar. Dit zijn ze van dit moment:

Keecie portemonneetje mini me via BijzonderMOOI
Tas-ka knoopkussen wolvilt felroze
Tas-ka Snowpuppe DIY plafondkapje kroonuppe wit
Tas-ka shopper
Donna Wilson cuddly cloud via Femkeido Shop
Normann Copenhagen dropit hooks
Donna Wilson Goldie plate via Femkeido Shop
Lenneke Wispelwey Petit Four cup via Studio de Winkel
Prachtig geïllustreerd boek van Laurent Moreau via WatANDERS

En chocolade natuurlijk, dat is de enige constante factor. Maken jullie ook wishlists?
Het Keecie portemonneetje heb ik trouwens vandaag al besteld als cadeautje voor mezelf, voor mijn verjaardag.

Fijne maandag!

7 opmerkingen:

  1. Mooie wishlist hoor, lieve kleurrijke spulletjes. Ik heb altijd van die gróte wensen haha (oeps). X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke wishlist! Ik bestelde Tas-ka stof en kan niet wachten om er dekbedden mee te maken ;-) Fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, dat Keeci portemoneetje...mooi!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria .. in de gloria .. in de gloriaaaaaaa Hieperdepiep Hoeraaaa.. Van harte Stephanie, een hele fijne dag en ik hoop dat je een hele nieuwe wishlist kan gaan maken. Ik ben volgende week vrijdag jarig, net de uitnodiging verstuurd.. (incl wishlist, haha).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien wel verlaat, maar van harte - gefeliciteerd! Dit is echt een mooie lijstje... Ik zal zeker iets van hier op mijn eigen lijstje zetten :) Weet je misschien of het portemonneetje ecologisch is? groetjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Geen idee of het ecologisch is. Het is van Keecie, handgemaakt en van echt leer.

      Verwijderen