woensdag 4 februari 2015

birthday give away


Vandaag ben ik jarig. Ja al best oud, maar zo voel ik me in de verste verte niet. Ik werd geboren op mijn moeders verjaardag, best bijzonder vind ik. We vieren onze verjaardag dan ook altijd al gezellig samen. Dit jaar baal ik wel een beetje, want ik lig al een paar dagen met griep thuis, in bed en op de bank. Een boek lezen, filmpjes kijken, slapen, spectaculairder dan dat wordt het vandaag niet. Maar bij een verjaardag horen slingers (ze hangen hoor, de mooierds van Engel.), taart (oke, het is een berliner bol) en cadeautjes natuurlijk (ik deed mezelf het schattig mini me portemonneetje van Keecie cadeau). Omdat ik jarig ben, geef ik het grappige Hoera!-opstuurboekje van Uitgeverij Snor weg. Wil je meedoen, laat dan even een reactie achter. Want wie wil dat nou niet, vrolijke feestrecepten om bij te juichen! Zondag kies ik een winnaar. Fijne dag!


Today is my birthday, I'm officially old. I was born on my mothers birthday, pretty special I think. We celebrate our birthdays together every year. This year I'm a little bit bummed because I've got the flu for a few days now. So no big birthday party for me. Sleeping on the couch is the most exciting thing I'm about to do. But no birthday without garlands, cake and presents. So I'm giving away this funny little book bij Uitgeverij Snor. Would you like to win it, just leave a comment here. Sunday I'll choose a winner. Have a nice day!


22 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd hoor! Hoop dat je toch een beetje kan genieten vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst hieperdepiep hoera!! Van harte met je verjaardag , wel ontzettend balen dat je ziek bent en dat nog wel op zo'n mooie dag. Heel veel beterschap en ondanks dat je ziek bent, geniet van je Berliner bol 😊 met het boekje zou ik erg blij zijn, ik ben niet zo van de dikke kookboeken en met dit compacte kleine boekje zit dat ’koken‘ wel SNOR.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. joyeux Anniversaire ! I hope you feel better today . I'll play to winn the book, I love baking cakes and my birthday is saturday, it feel right !
    groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte! Wat sneu dat je ziek bent. Probeer er toch van te genieten.
    Het lijkt mij weer een fijn boekje van Snor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hieperdepieperdepiep Hoera! Geniet (toch in de mate van het mogelijke) van je dag! Doe graag mee voor zo'n fijn boekje :-)
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, toch een soort van taart. Jammer dat je nog ziek bent. Dat hoort niet op je verjaardag! Desondanks hoop ik dat je vandaag een beetje kunt genieten! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd en beterschap want dat is zeker niet fijn op je verjaardag.
    Leuk die vrolijke feest recepten!
    groetjes Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hieperdepiep! Hopelijk vrolijken je mooie foto's ook je-zieke-zelf op!
    Ik doe graag mee voor het leuke boekje, wij zijn hier fan van alles Snor-uitgaven!

    http://pi-tous.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel beterschap en toch ook een gelukkige verjaardag! Wanneer je beter bent kan je alsnog uit de bol gaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hiperdepiperdepip olé en veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hiep hier hiep hoeraaaa! En niets mis met een Berliner bol! Het boekje is altijd leuk natuurlijk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd en van harte beterschap! Leukerdeleuk om te winnen voor mijn moeder, haar verjaardag vieren we zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoera en gefeliciteerd! Ondanks dat je ziek bent ziet er het - als altijd - mooi en gezellig uit!
    En beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat! En ook veel beterschap! Ik ontdek pas je blog, en genoot meteen al van de overvloed van prachtige foto's. Je hebt er dus vanaf vandaag een volger bij!
    Ik doe ook graag mee aan de leuke give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beterschap en gefeliciteerd!! En ik maak graag kans op deze leuke verjaardagstraktatie.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoera! Gefeliciteerd met je verjaardag! En wat stom, ziek zijn op je verjaardag :( veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. nou nummer 1 van je wishlist gekregen! Gauw beter worden dan kun je op pad met je nieuwe portmonneetje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. veel beterschap en haal die verjaardag toch gewoon in als je helemaal topfit bent

    BeantwoordenVerwijderen
  19. van harte gefeliceerd met je verjaardag en dat je vlug terug oke mag zijn want ziek zijn is niet leuk en zeker op je verjaardag .
    heel leuke give away !

    doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Proficiat!
    En ik waag ook een kansje voor je giva away!

    grtjs Saartje
    http://saartjeathome.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd!!!

    Ik doe graag mee! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hieperdepiep!!! Ik doe graag mee....ook omdat ikzelf binnenkort jarig ben!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen