vrijdag 9 januari 2015

friday


De eerste week werken zit er weer op. Wat was het druk, ik had weinig tijd om met iets anders dan werk bezig te zijn. om bijvoorbeeld eens rustig de stapel tijdschriften door te kijken die hier al weken ligt. Vandaag kocht ik mierzoete donuts. Verse bloemen staan op tafel en ik bladerde door het prachtige boek Swedish Details. Dit stukje tekst is mijn favoriet: Details might turn out to be the most beautiful things you own. 
Fijne vrijdag!


Fresh flowers, donuts and a pretty book. I love this line from the book: Details might turn out to be the most beautiful things you own.
Happy friday!


3 opmerkingen:

  1. Prachtige quote, is jou op het lijf geschreven !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Een van mijn favoriete uitspraken kijkt daarop, van Charles Eames: "the details are not just the details. They make the design" :)

    BeantwoordenVerwijderen