zondag 25 januari 2015

sunday


Nieuwe Donna Wilson bordjes, een nieuwe grappige Donna Wilson knuffel, Ginge Cat, en verse bloemen. Terwijl ik niet jarig ben of zo. Gewoon, omdat ik er zin in had. Om mooie spullen te kopen. Waar ik blij van word als ik ernaar kijk. En die prachtig staan in mijn huis. Heerlijk. Wat doen jullie jezelf wel eens cadeau, gewoon zomaar? Fijne zondag en fijne nieuwe week!


New Donna Wilson plates, a new and funny Donna Wilson creature, Ginge Cat, and beautiful fresh flowers. Just because I felt like buying some pretty items. They make me happy. Happy new week!


Donna Wilson bordjes cloud en johnny: via WatANDERS
Donna Wilson Ginge Cat: via WatANDERS

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk, nieuwe spulletjes kopen! Ik word daar ook blij van! Ik koop graag van alles: van bloemen tot kleren tot nieuwe sneakertjes! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal! Ik word ook zo gelukkig van kopen. Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk! Ik kan heel blij worden van kadootjes aan mezelf haha ;) Het tas-ka kapstokje voor de Lucy en ferm living stickertjes voor haar kamer zijn voor mij misschien nog wel leuker :) En vandaag een mooi sleutelrekje besteld voor onze vers geschilderde hal!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk he! En wat fijn een vers geschilderde hal!

      Verwijderen
  4. Geweldig! Interieurspulletjes en kledij werken altijd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word zelfs blij word van de cadeautjes die jij jezelf geeft! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne spulletjes! De Donna Wilson knuffel is zo leuk. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen