zondag 4 januari 2015

sunday



Alweer de laatste dag van een heerlijke kerstvakantie waarin ik veel sliep, films keek, lieve vrienden bezocht, veel moois bestelde (zoals de kraai van Pols Potten en een Cottage Town van Ontwerpduo) in de webshop van BijzonderMOOI, de prachtige Donna Wilson knuffel Ginger cat kocht bij Watanders, chocolade at en het huis een beetje opruimde. Gisteren bakte ik een ontzettend lekkere chocolade kersen taart. En bonus, hij is heel makkelijk om te maken. Het recept vond ik hier, op het prachtige blog van Jessica en Fleur. Hoe was jullie kerstvakantie?


The last day of a relaxing Christmas holiday is here. I slept a lot, watched lots of movies, visited sweet friends, ordered some beautiful items at BijzonderMOOI, bought the lovely Ginger cat by Donna Wilson at Watanders, ate chocolate and cleaned up the house. Yesterday I  baked this delicious chocolate cherry pie, so easy to make even for me. You can find the recipe here. How was your Christmas holiday?




8 opmerkingen:

  1. Klinkt als een heerlijke vakantie...zo jammer dat het morgen weer voorbij is! Geniet nog even van de laatste kruimels. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superfijne foto's weer! En wat een toeval dat we allebei een zwarte kraai vastlegden.. die van mij is alleen lang niet zo mooi (een ordinaire lokkraai van een aantal jaar oud, dus al redelijk verpest door stofnesten). Geniet nog van je leftovers, hij blijft lang lekker vertel ik je uit ervaring.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kraai heb ik ook altijd mooi gevonden. Ik heb iets wat er op lijkt.. Mijn kerstvakantie was heerlijk.ik zou altijd wel vakantie willen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah leuk ja de kraai! Vandaag weer begonnen met de dagelijkse dingen. Ook niet verkeerd. Fijne avond. Groetjes Winnie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne plaatjes weer! Vakantie is zo heerlijk hè... Gaat altijd te snel voorbij dat wel.
    Geniet van je fijne huis. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat vliegt (woordgrapje.. ;-)) zo'n vakantie voorbij hè. Maar je hebt leuke dingen gedaan en gekocht. Weer met nieuwe energie ertegenaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt Stephanie voor jouw overheerlijke recept! Ik ga hem volgende week uitproberen voor de verjaardag van manlief! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een recept van Jessica en Fleur (prchtg.nl) en zooo lekker!

      Verwijderen