donderdag 1 januari 2015

happy 2015


De eerste dag van een spiksplinternieuw kakelvers jaar maakt me altijd blij. Zo'n jaar dat nu nog leeg en uitgestrekt voor je ligt, waar alles mogelijk lijkt. Dat je kunt vullen met je dromen, met dingen die je niet durft of die onmogelijk lijken maar die je wel heel graag wilt doen en met liefde heel veel liefde. Oh en chocolade niet te vergeten.
Voor iedereen een prachtig mooi 2015!


The first day of a brandnew year always makes me happy. Everything seems possible. Have an awesome 2015 with lots and lots of love!


Sometimes I've believed as many as six impossible things before breakfast
Lewis Carroll, Alice in Wonderland

6 opmerkingen:

  1. Baru! Eh, ik bedoel: mooi geschreven en heel herkenbaar. Gelukkig nieuwjaar Stephanie! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een gelukkig nieuwjaar !! Veel plezier, veel liefde, en veeeeel chocolade toegewenst (en 'n sterke lever ;-)) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi en fijn idee. Het jaar als een soort tabula rasa, waarbij je zelf verantwoordelijk bent voor de dingen die gaan gebeuren. En prachtige plaatjes weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PRACHTIG! En dat wou ik op de laatste dag van vorig jaar ook al op jouw foto zeggen ;-) Fijn 2015! Liefs, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zeg jij dat mooi! Ik wens jou ook een liefdevol en creatief jaar toe! X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi Stephanie. Een toost op een geweldig 2015! X

    BeantwoordenVerwijderen