dinsdag 6 januari 2015

give away laser mini spot



Op Instagram mag ik van BijzonderMOOI, mijn favoriete webshop voor origineel (dutch) design, deze gave Laser Mini Spot van Tjalle en Jasper weggeven. De losse gelaserde onderdelen kun je, heel gemakkelijk, zelf in elkaar schuiven. Wil je dit lampje winnen? Volg BijzonderMOOI en Neongroen op Instagram en laat een reactie achter op de give away foto. Je hebt nog tot volgende week dinsdag de tijd om mee te doen. Succes en fijne avond!


Would you like to win this very cool Laser Mini Spot by Tjalle and Jasper? There's a Instagram give away hosted by BijzonderMOOI and Neongroen you could join. Follow BijzonderMOOI and Neongroen on Instagram and leave a comment here. Next tuesday I'll pick a winner on Instagram. Have a lovely evening!






6 opmerkingen:

  1. Prachtig lampje. Ik zag hem al live op de Dutch Design Week en in het echt is hij nog mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap design! Zou hier niet misstaan, maar zou nog beter een perfect verjaardagskado voor mijn zus zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig... dankjewel voor de weblink! Wat een prachtige dingen allemaal.
    Ik kom via "klein maar fijn" op jouw blog terecht... wat een geweldige foto's maak je. Een plezier om hier te lezen. Ik ben je dus ook maar meteen gaan volgen om niets meer te missen.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen