dinsdag 16 december 2014

xmas snapshots


Wat kiekjes van de afgelopen dagen. Ik kocht een grote bos eucalytus en maakte van een paar takjes een klein kransje. De rest zette ik in verschillende vazen. De ijzig groene kleur van de bladeren is prachtig én het huis ruikt heerlijk. De papieren HAY sterren die ik vorig jaar in Amsterdam kocht, hing ik op in de slaapkamer. Instant kerstsfeer. Nu nog een weekje werken en dan begint de kerstvakantie. Ik kan niet wachten..
Fijne avond allemaal!


Some xmas snapshots. I bought a whole bunch of eucalyptus and made a little cute wreath. I love the icy green color of the leaves and the house smells great. Such a bonus! The paper HAY stars look beautiful in the bedroom. Have a lovely evening!


FYI:
Foto 1: vaasje en schaaltje van Lenneke Wispelwey
Foto 2: christmas nesting dolls van Ingela P Arrhenius. Ik kocht ze hier
Foto 3: Bordje &Klevering, kopje House of Rym
Foto 4: Vaas Ikea, print It's ok van La Farme via Bijzonder Mooi, papieren sterren HAY



7 opmerkingen:

  1. De Toffifees maken het af (yum!), en verse eucalyptus ruikt heerlijk he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net een doosje Toffifees leeg; jeugdsentiment!
    Mooie foto's, mooie spullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die chocolaatjes spotte ik, net als Fleur, ook gelijk al ;-) Mooie serene kerst snapshots! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :) Tja en ik kan niet zonder chocola ;)

      Verwijderen
  4. Fijne kerstkiekjes :) die eucalyptus krans is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne lichte kerstsfeer, heerlijk fris! Bijna vakantie, geniet ervan. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen