woensdag 10 december 2014

oh denne(n)boom


Oh man wat is het koud buiten. De dikke jassen en sjaals hangen weer aan de kapstok, de lampen gaan eerder aan (anders zit je ook maar zo in het halfdonker) en ik heb heel veel kaarsen ingeslagen.
Afgelopen weekend haalde ik een gedeelte van de kerstspullen van zolder. De christmas nesting dolls van Ingela P Arrhenius (ik kocht ze hier), de kerstbomenposter van Studio Boot (deze mooierd hangt nu al een paar jaar met kerst aan de muur) en een mini kerstboom maken mijn huis al een heel klein beetje kerstklaar.
Fijne woensdagavond!


Oh boy, it's really cold outside. Light those candles, turn on the lights and cover yourself in a lot of warm pretty blankets.
A few xmas items have entered my livingroom last weekend. The christmas nesting dolls by Ingela P Arrhenius (I bought them here), the xmas tree print by Studio Boot (this beauty is on my wall at xmas for several years now) and a tiny xmas tree make my house look a little christmassy already.

Have a lovely evening!


7 opmerkingen:

  1. Fijne kerst kiekjes! Ik vind de dennenboom poster echt te gek. Ik haalde deze week ook de kerst in huis. Gezelligheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerststal-mannetjes! Ik ben er nog naar op zoek, maar deze zijn te 'modern' voor onze boom, geloof ik. Jammer, want ik vind ze prachtig... misschien wel mooi voor op onze kast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Stephanie, Jouw blogbericht heeft mij (mede) geïnspireerd voor een eigen post op www.roomservice13.blogspot.nl. Hoop dat je geen bezwaar hebt? Als dat wel het geval is, dan hoor ik dat graag. Fijne dag....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, geen probleem. Fijn dat je het even vraagt en linkt naar mijn blog.

      Verwijderen
  4. Mooi en gezellig ;-) Hou van alle kerst overal...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al lekker knus uit zeg! En die poster blijft een parel he?! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne plaatjes en fijne kerstversiering! Ik ben bang dat hier aankomend weekend alles wat stylish is overboord gaat en waarschijnlijk komt er dan een grote vette kitschboom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen