zondag 14 december 2014

memories


Een tijdje geleden kreeg ik een sympathieke mail van Webprint, een bedrijf dat fotoproducten verkoopt, met de vraag of ik wilde samenwerken. Ik mocht zelf een product uitzoeken waar ik mijn foto's op wilde laten drukken. Ik maak veel foto's voor mijn blog en voor eigen gebruik, dus daar zei ik geen nee tegen. Ik zocht een foto uit van vorig jaar aan het strand, waar we een heerlijke tijd hadden. En natuurlijk ook een paar prachtige foto's van Liam. Ik kan hier alleen de strandfoto publiceren, omdat mijn broer en schoonzus Liam niet op social media willen zetten. Ik koos voor foto's op forex. Ze worden haarscherp gedrukt op een lichtgewicht witte forexplaat. En wat ben ik blij met mijn foto's. De kwaliteit is heel mooi, de foto's prachtig mat en ze komen zonder kader zo goed tot hun recht. Strak, maar door de matte afwerking krijgen de foto's ook een zachte look.


Mijn broer stuurde trouwens net een hele lading nieuwe verse foto's van Liam door. De volgende foto die ik op forex zal laten drukken, heb ik al uitgezocht.
Fijne zondag!


2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie print Stephanie! Wij zitten eraan te denken om binnenkort ook eens iets te laten printen. Dit is een leuk idee! Jammer maar begrijpelijk dat je de foto van je neefje niet kunt laten zien. Ik zie zo nu en dan een glimp van hem, zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede keuze!! Kan me voorstellen dat je je verheugt op een mooie print van Liam!

    BeantwoordenVerwijderen