zondag 21 december 2014

chocolate


Woensdag begint mijn vakantie en jongens wat ben ik er aan toe. Laatste deadlines, het huis opruimen en dan ben ik er klaar voor. Kerstavond vieren met vrienden, eerste kerstdag samen met familie, veel lezen, luieren, een mooie stad bezoeken (ik denk aan Arnhem, tips zijn welkom!) en deze geweldige chocolade cake (met van binnen vloeibare chocolade) testen. 
En voor al jullie lieve bloglezers, om 2014 mooi af te sluiten, een korting van 15% in de webshop van Beautiful Happy Things op alle varianten van de ISAK koppen met deksel, de ISAK  espressokopjes en de ISAK schalen. De code is: NEON2014.
Fijne nieuwe week allemaal!


Just two more days before my vacation starts. Christmas eve together with friends, Christmas day with family, catching up on my reading (piles of books are waiting), hanging around on the couch, visiting a beautiful city (I think it's going to be Arnhem) and testing this amazing chocolate cake.
And for all you sweet blog readers, a 15% discount at Beautiful Happy Things on all ISAK cups with lids, espressocups and dishes. Have a good week everyone!





7 opmerkingen:

  1. Heerlijk! Geniet ervan, Stephanie! En in Arnhem zit (naast Humanoid natuurlijk!) ook Jones Arnhem, een prachtige winkel om 'ns rond te kijken. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lunchen bij Dudok, wandeling door Sonsbeekpark, bezoek interieurwinkel Meijer&Floor en Bos&Heij #veelplezier
    Alvast fijne dagen en een inspiratievol begin van 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En vergeten winkel Van Mij in het centrum en winkeltjes & lunchadressen zoals Goed proeven in Klarendal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dit ziet er zooo lekker uit! Wat krijg ik altijd trek van jouw heerlijke choco foto's. Werkse nog even!

    BeantwoordenVerwijderen